piątek, 7 czerwca 2013

Skupmy się na ubraniach

Przyciągnęła mnie bardzo bluzka, która prawdopodobnie jest połączona ze skórzaną spódnicą, cudny zestaw ;)

Tutaj zwróciło moją uwagę całe zestawienie wszystkiego. Bluzka, biżuteria, fryzura i makijaż. Idealnie i na luzie ;)

Męska koszula jest naprawdę ładna. Wygląda się w niej bardzo seksownie i męsko ;)

Cudne bransoletki, chcę takie. 

Ta sukienka jest naprawdę piękna. Ja wolałabym jakby była ciut dłuższa i bardziej zakrywała górę, ale ogółem piękna ;)

Coś na elegancko i normalnie. 

Bardziej odważny zestaw. 

Nie dość, że razem cudnie wyglądają to jeszcze są pięknie ubrani ;)



Okulary,biżuteria, bluzka, prześliczne rzeczy. 


Seksowny "Wampir" jest naprawdę super ubrany. Strasznie mi się podoba jego zestaw, wygląda w nim cudownie seksownie i męsko, bierzcie z niego przykład, jestem na duże TAK ;)

Zestaw dla ulubieńców krótkich spodenek, którzy chcą zakryć się i schować. 

Panterka, tak, tak, kocham ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz